В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

вівторок, 17 травня 2011 р.

Моя колекція АТС

Привіт! Останнім часом мої домашні дуже дивуються - як часто мені стали приходити листи, та ще й не прості, а наповнені паперовими скарбами :)) Настав час представити їх тут. Дещо вже моя доця приватизувала, покажу АТС, які тепер живуть в мене -  їх зробили з любов"ю чудові майстрині.
Перша від Ренати і її Лавки чудес. Серія "Подих кохання"
 Наступна - від Portos "Жизнь и скрапстранички о ней". Серія "То, что я люблю. КИНО". Міні-афіша мого улюбленого фільму "Дом солнца"!
Ну і найсвіжіша - це від bre, серія "Вітер змін. Продовження". Чудова стиляжна кульбабка!
Всім дуже вдячна, обіцяю відплатити "тою ж монетою" :)). Вже навіть є деякі задумки. 

10 коментарів:

  1. Ха! Домашні просто заздрять білою заздрістю - їм ж листи, мабуть, не приходять ніякі))) А тут - не просто листи, а цілі скарби!!!
    Чудові АТС надіслали дівчата!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. Дійсно, листи приходять, адресовані тільки мені...

    ВідповістиВидалити
  3. ))) мені зазадрять не тільки домашні, а й поштарка ))) так як в наш будинок листи вона носить тільки мені )))
    АТС-ки чудові!! вітаю з поповнення колекції ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Ага, тепер треба заводити якогось альбома, чи що? як ви їх зберігаєте?

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з поповненням!
    Моя поштарка теж дивується,що мені весь час щось звідкись приходить))))
    ...я вже теж думала: треба,мабуть,якогось альбомчика зробити для зберігання АТСок.

    ВідповістиВидалити
  6. О, і моя АТС знайшла свою власницю ))) А мої поштарі на мене косо дивляться і не розуміють чому мені приходить стільки листів і посилок )))) Цікаво, що вони думають

    ВідповістиВидалити
  7. Прекрасные АТСочки!
    А у меня для Вас еще подарочек - Вы выиграли мою конфетку! Жду адрес;)

    ВідповістиВидалити
  8. Заходь за нагородкою!!!http://ivankarab.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю з АТСкми...класні. А листи я теж отримую тільки завдяки скрапу)

    ВідповістиВидалити