В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

пʼятницю, 6 травня 2011 р.

Міні-комод "Магія кольору"

Замовили мені комодик, побажання звучали приблизно так: "хочеться яскравий! веселий! може, червоний? ні, бузковий! а, може, бірюзовий..." Я думала, думала, поки на очі не трапилася така строкатенька серветка кольору "вырвиглаз" - ну я її ухвалила і давай танцювати навколо того комода. Зберегла по боках структуру дерева - не стала вщент замальовувати (просто додала трохи відтінку в лак і вийшов прозорий колір, вперше так робила, цікаво вийшло).Зверху зробила декоративний елемент з пластику - наклеїла і пофарбувала. А ще я люблю додавати якусь дрібничку - стрічку, підвісочку, квітку - щось цікаве і об"ємне. Тому на верхній шухлядці прив"язана підвіска, зроблена мною з усього, що було в закромах - відповідних кольорів, звичайно. Думаю, замовниця буде задоволена, а поки сама надивлюся... І вам покажу!
Матеріали: дерев"яна заготовка комоду 23*16*8 см акрилові фарби, акриловий лак, серветка, пластиковий декоративний елемент, намистини, фурнітура, стрічка з органзи.

11 коментарів:

  1. Не комод, а просто крутатенюшка!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. таки крутатенюшка))))
    як на мене, то ця серветка швидше з серії "радуйглаз"! Дуже сподобалися ручки на комоді - вони там були чи в комплект не входили? І чудовий бантик, і боки симпатичні, короче, ШЕДЕВР!

    ВідповістиВидалити
  3. Вах-вах-вах! Оченно классная штучка! Чумоданчик.

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса!Так би і споглядала... і шось би вже там розкладала...Браво!

    ВідповістиВидалити
  5. Що шедевр, то шедевр ! Дивлюсь-не надивлюсь

    ВідповістиВидалити
  6. Ох як ви мене порадували, не встигла ліки випити і горло пополоскати (ангіна, але зате є час на творчість...) - а вже коментарів насипали повні жмені! Дякую всім. Якщо чесно, собі б теж завести таку штуку, а то "сапожник без сапог", як завжди. Ручки були в комплеті, я їх спочатку викручувала, і завіси, а після декорування все назад закручувала. Трохи пройшлася "перлиною" по фурнітурі, бо вона дуже чорна була. І хай буде "Радуйглаз"! :)

    ВідповістиВидалити
  7. СУПЕР!СУПЕР!СУПЕР!
    Тут вже до мене все написали,а я приєднуюсь до попередніх коментарів!)))

    ВідповістиВидалити
  8. Олічка, а я вже думала що прокоментувала (((
    комодик просто НЕЙМОВІРНИЙ!!!! настільки ти все гарно продумала і так всі ці компоненти склались в єдиний красивий комод ))
    Молодчина!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Я что тут еще ничего не писала? Это круто!Шедевр.

    ВідповістиВидалити
  10. це щось надзвичайне! дуже гарна робота!

    ВідповістиВидалити