В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

пʼятницю, 11 березня 2011 р.

Натхнення

Цю роботу я задумала ще взимку, але вона ніяк не хотіла з"являтися. Мабуть, чекала весни. Основу я підготувала, серветку крутила з десяток разів, прикладала, обдумувала... Але зробила тільки сьогодні вночі... Воно приходить без запрошень, це натхнення :))
Ця чудова серветка з мотивом шведської художниці Мони Свард, відомої своїми натюрмортами. Я використовувала структурні пасти, тому квіти мають ефект 3Д.

4 коментарі:

  1. Як гарно ! Якби я щось тямила б у декупажі і у всьому ,що з ним пов"язане, то мій коментар був би більш розширеним . А так , кажу те ,що є- КРАСА !

    ВідповістиВидалити
  2. Здорово, мне очень понравилось. Ну оочень...

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже вам дякую! Є шанс отримати декупажний подарунок від мене, я шукаю ПІФочок, свіжий пост.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую , Олю, за запрошення, але я ще попередні ПІФи не пороздавала, тому ,поки що, на нові не буду записуватись.

    ВідповістиВидалити