В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

середу, 6 травня 2015 р.

Про ярмарки

Вітаюсь уже в травні - квітучому і запашному місяці. Все навколо буяє, скоро навіть зацвіте моя лаванда на балконі ). Обіцяю показати, як будуть квіточки.
А поки розкажу про цьогорічні ярмарки. 
Сезон відкрила ще в лютому на Масляну. Погода була гарна, але мені дуже став у нагоді подаруночок Юлі, який вона сюрпризом надіслала мені трохи раніше, дуже смачно назвала і показувала його ось тут). Ще раз дякую, він дуже пасував до мого берету та окулярів.
Наступні виходи у світ відбулися 8 березня, а тоді ще на другий день Пасхи. Спочатку я не планувала йти, щось і настрою не було, але потім взяла себе за чуба і вивела таки в центр міста. І не пошкодувала, бо завжди приємно поспілкуватися зі знайомими, друзями, тим паче, що вони мій столик завжди шукають, коли бачать ярмарок хенд-мейду). Не скажу, що дуже готувалась до цих заходів, майже нічого нового не робила, крім пасхальних сувенірів та сережок, але і ці дрібнички знайшли своїх господарів.
А в минулі вихідні я долучилась до святкування травневих свят в нашому міському парку. Алея, де майстри розміщають столики зі своїм крамом, знаходиться недалеко від літньої сцени, тому вся святкова програма відбуваєтсья на очах. А ще почався сезон каруселей... Поки я роздавала візитки та спілкувалася з охочими, моя дитина накаталась досхочу, потім їла морозиво, плела браслети для благодійного аукціону і навіть маскувальну сітку. Кожен знайшов справу до душі).
Нам з Ірою так сподобалося того дня в парку, що наступного ми вирішили "догуляти". Тепер на гойдалці покатали мене))
Я вигулювала свої нові руді ботильони та новий комплект гачкованих прикрас від моєї подруги Люди Середи. Дуже подобається колір, та й задумка теж чудова.
Ось така в нас весна. Готуємося до випускного з початкової школи.
До зустрічі!

10 коментарів:

  1. Олюсь, привет! Ты все молодеешь и хорошеешь!!! Молодец! Всегда приятно видеть на страницах блога твое улыбающееся лицо!!! Ботильоны ага, классные! И прическа твоя мне очень!!!
    Надеюсь, ты теперь надолго не пропадешь???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, спасибо! Конечно, улыбающееся личико всегда приятней, даже если в ботильонах))) Хотелось бы не пропадать, постараюсь.

      Видалити
  2. Ольця!!! Яка ж ти в мене гарна!!! І молодець, що ярмаркуєш!!!))) про те, що частіше писати треба казати не буду, бо сама від рук відбилась)))

    ВідповістиВидалити
  3. Фото казкові! Особливо, коли зверху!
    Добре, що дні заповнені такою красою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, так вийшло цікаво) Насправді, там біля гойдалки відразу висока гірка дитяча, то моя Ірина видерлася туди і зверху клацнула) А краси вистачає, треба тільки бажання помічати.

      Видалити
  4. Олю. ти така красуня! і молодчинка, що участь в ярмарках і фестивалях береш, не покидаєш, нести красу в люди - велика справа!

    ВідповістиВидалити
  5. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контактна електронна пошта / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити
  6. Мене звати Ізабелла Ітан Після 12 років шлюбу ми з чоловіком так чи інакше сварилися, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною лише перед дітьми, але не могла стримати біль, що мучив моє серце, моє серце було сповнене смутку і болю, тому що я дійсно була закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня і вночі, і завжди хотів би, щоб він повернувся до мене, я був дуже засмучений і потребував допомоги, тому звернувся за допомогою в Інтернет і натрапив на веб-сайт, який припускає, що доктор Алаба міг би допомогти своєму колишньому повернутися. Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити. Я зробив це, а потім він зробив мені приворот. Через 48 годин мій чоловік дійсно подзвонив мені і сказав, що він дуже сумує за дітьми, так дивно!! Отже, він повернувся того дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та дітям. Наш шлюб був міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору Алабі. Він такий могутній, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор Алаба був справжнім і могутнім чарівником. Я завжди буду молитися, щоб вона прожила довгий час, допомагаючи своїм дітям у скрутний час, якщо ви тут і потребуєте повернення колишнього або ваш чоловік перейшов до іншої жінки, перестаньте плакати, негайно зверніться до цього потужного орфографічного колеса. Ось його контактна електронна адреса за адресою: {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp/viber через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА.

    ВідповістиВидалити