В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

вівторок, 10 квітня 2012 р.

Ароматний ПІФ, або Всі коробки повертаються додому...

Не знаю, це збіг, або невідомий закон природи - якщо останнім часом коробочки, в яких я висилала подарунки різним чудовим людям, повертаются до мене, наповнені не менш чудовими речами! Дивіться самі - це останній ПІФ від Алінки:


А всередині була купа корисних і прекрасних речей, все робилося виключно на мій смак, за що майстрині окрема Подяка :) 

Вишитий пасхальний рушничок нам дуже необхідний - на кошик доні Іринки (вона зразу його "застовбила" :) Дуже подобається нам мотив і кольорова гама.
Листівка з вишивкою - це така ексклюзивна річ! Серветки та контур- теж дорогі скарби :)
Ну і хочеться відмітити цю ароматну Діву - тільду-саше (ім"я вона ще не погодила, капризує :)
Вона має не просто дивовижу красу та випромінює пахощі лаванди, якою наповнений мішочок-платтячко з вишивкою і керамічним горщичком Аліниного виробництва, вона ще  являє собою плід креативної та дизайнерської думки її авторки - я перерила весь інтернет, але подібного просто НЕМАЄ! Так що можна тільки уявити, як мені пощастило з подарунком :)
Дякую тобі, подруго, за такий душевний підхід до всього, що ти робиш своїми невтомними ручками!

Ще хочу показати свіжі роботи - це зістарені брошка та гребінець в стилі прованс, думаю, вони створили гармонійну парочку, а зараз піднімають настрій особисто моєї та нашої спільної подруги Нусі,  яка нещодавно святкувала день народження.
 Ну і для гурманів - сторіночка з цікавого видання, яке можна помітити на фото - це поетично-кулінарний арт-бук видавництва "Богдан" з віршами двох українських поетес "Лаванда&Розмарин", мені страшенно сподобалося - ось:
Правда, смакота? Бажаю всім чудового настрою, затишку і улюблених пахощів... :)

18 коментарів:

  1. очень красивый рушник!а Тильду я тоже такую никогда не видела!все очень красивое и с душой!
    а на расческе буквы-это салфетка или штамп?очень интересная идея

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! На расческе - это "гибрид" - распечатка принтером, но на белом слое салфетки :) Ох и нелегкое это дело, но мне вот захотелось винтажных монохромных надписей, понимаешь... :)

      Видалити
  2. Олюся ти вже справжня лавандова королева )) я коли десь бачу чи чую лаванду, зразу згадую тебе ))) файнезні подарунки і отримала ти і зробила ))
    РОзумашечка!!
    І Нусіку повезло )) з такою щіткою потрібно відрощувати довгі-довгі коси )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, королева! І де воно тільки взялося? :) Хай вирощує Нуська, а що має робити?

      Видалити
  3. не важливо де взялося ))) головне що вже Є )))
    я там десь в "справочнику блогов" бачила блог присвячений лаванді ))) вся творчісь )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж... Та клинить народ, не тільки мене :) Треба чимось розбавляти. Я іноді і на інші теми працюю :) Браслетів от "напекла" 4 штуки :)

      Видалити
    2. в тебе всього є ))) просто лаванда особливе ))
      а де ті браслети??? показуй!! я такі штуки люблю )))

      Видалити
    3. Ок, може завтра... я ще тобі доски обіцяла :) Скромна така ...

      Видалити
    4. обіцяла, обіцяла ))) я пам"ятаю ))

      Видалити
  4. крутий подаруноК!! брошка неймовірна, мені аж запахло лавандою )))

    ВідповістиВидалити
  5. який запашний лавандовий пост!!!!
    вітаю з подарунками!!! кльооові!!!
    а твій провансик дуже гарний!!!! Нусі повезло :)

    ВідповістиВидалити
  6. Неймовірні подарунки! Мої вітаннячко!
    Лавандова брошка - це витвір мистецтва!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Какое все красивое! Аж дух захватывает! Здорово! :)))

    ВідповістиВидалити
  8. Оля, от так получилося, що твоя коробочка якнайкраще підійшла для транспортування подарунків)))) А взагалі, на пошті якийсь напряг з коробками - самі величезні....
    Рада, що вам усе сподобалося :)
    І Нусі пощастило з подарунками ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Всім дуже вдячна за коментарі, радуєте ви мене :)))

    ВідповістиВидалити
  10. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже сподобався і сам пост, і Ваші роботи з подарунками. Особливо тема лаванди ;)
    А ця аметистова сторінка з чи то віршами, чи маленьким ессе - взагалі причарувала!
    Можна, я її візьму до себе?..
    :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та будь ласка! Дякую, рада, що маю однодумців :) А лаванда - це вже не просто захоплення, це стиль життя в нас, мабуть :))))

      Видалити