В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

неділю, 1 січня 2012 р.

Вдячність

Вітаю усіх з настанням нового, свіжого, чистого і перспективного року, який принесе багато планів, успіхів, виправдає наші сподівання та мрії! А ще хочу подякувати вже минулому 2011 року за те, яким плідним він був для мене особисто: наша сім"я завершила ремонт і переїхала в маленьку, але ВЛАСНУ квартирку, моя донечка пішла до школи, я маю нову роботу на тій самій вулиці, що й мешкаю - в обід можна спокійно сходити додому :)) (це у мене вперше), а ще - в 2011 році я нарешті завела блог! і тепер навіть не уявляю себе без усіх моїх друзів, які зустрілися саме у блогожитті. Вам я теж дуже вдячна за тепло, любов, підтримку, яку ви даруєте. Найцінніше у житті - це людські стосунки, цього не купиш ні за які гроші. Тому  - ДЯКУЮ всім-всім!!!

А тепер кілька "конкретних" подяк - я не встигла показати, що отримала від подруг в останні дні минулого року, але це зробити ніколи не пізно.

Я відправила ПІФ Тетяні та отримала у відповідь чудові подарунки: задекупажений гребінець прибрала до рук доця, все інше поки моє :))) Ще раз дякую, Танюша!
 Ще я придбала в магазинчику Юлі-Олі дві брошки-метелика, а вони прилетіли з сюрпризами! Дякуємо, дівчатка!!!
 Також в кінці року в помічники Миколаю влаштувалася Іринка, яка ощасливила багатьох з нас, дякуючи їй, ось що прилетіло в нашу домівку на ялинку:

 Не забула мене і новоспечена, але вірю, що надовго спечена :)) подруга Нуся, дякую їй за теплу шипшиново-ялинкову листівку, магнітик та ... прикольну кофтинку з святковою вишивкою, яка зігріватиме мене довгими вечорами. Дякую, дорогенька!!!
Також прийшла листівка від Мілади, така гарненька і пухнаста! Дякую дуже!
А ще хочу показати листівку, яку я отримала в дарунок задовго до нового року - у Львові на МК, коли вперше зустріла багатьох дівчат, і Наталю, там вона мені її і вручила.  Я чомусь зразу не показала листівочку, приховала її, а тапер настав її час! Наталка, вона така класна, з нотками, дуже дякую тобі!

Вибачайте, нікому не відправляла листівок, бо після ВАШИХ куповані вже моветон :), а рукодільних я не вмію робити, тому - просто ще раз дякую! Хай щастить!

13 коментарів:

  1. Олічка, вітаю з такими красивезними подарунками!!!
    і з Новим роком вітаю ;) Тепла, радості, щастя, здоров"я, суперезного настрою і здійснення всіх мрій ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з Новим роком, з чудовими і красивими подарунками, з приємними спогадами про 2011 рік!!!! Так тримати! ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Оля,вітаю з Новим роком!
    Прекрасні подарунки!
    Нехай прийдешній рік буде багатим на приємні враження і чудові моменти!

    ВідповістиВидалити
  4. Скільки подаруночків))))
    Олічка, з новим Роком! З новим щастям!
    Хай у цьому році буде ще більше подаруночків , сбрпризів і вірних друзів!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую вам, вельмишановні файнезні подруги!:)

    ВідповістиВидалити
  6. Скільки подаруночків!!! вітаю з такою красою!

    ВідповістиВидалити
  7. Олюшка, какие серьезно-приятные события были у тебя предыдущем году...пусть в вашем очаге будет всегда тепло и уют, доченька не болеет и радует своими достижениями, а работа будет постоянной и слаженной...
    как хорошо иметь столько щедрых друзей )))

    ВідповістиВидалити
  8. З Новим роком, Олічка!! рада, що подаруночки сподобались ;) ти чудова людина, тому бажаю залишатися назавжди такою ж позитивною, доброю та творчою, а у сім"ї нехай завжди панують любов, тепло та затишок ;)

    ВідповістиВидалити
  9. как много рподарков))поздравляю))

    приглашаю в игру))нужно по условиям ее отправить 1 письмо с открыткой, а получить в ответ 27 писем))
    будет интересно, записатиься можно тут
    http://sdelanorykami15.blogspot.com/2011/12/secret-message-handmade-cardswap.html

    ВідповістиВидалити
  10. С Новым Годом!!!Удачи и радости!!!
    подарки всегда очень приятно получать,и пусть в новом году сбудутся все желания

    ВідповістиВидалити
  11. Ой,ти мені нагадала,що я також хотіла б похвалитись тим,що дівчата надарували)))Приємно тримувати від своїх друзів сюрпиризи))))Гарненькі в тебе подаруночки.І тебе з всіма святами вітаю,що були.З Йорданем-Хрещенням тебе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! І вас зі святами!!! Пригадала свою листівку? Красується в мене на кухні, виблискує...

      Видалити
  12. ага...пригадала...аж мурахи по шкірі....перша цьогорічна...вона всеодно,що перше дитя)))))для тебе))))приємно)))

    ВідповістиВидалити