В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

понеділок, 31 жовтня 2011 р.

Прованс. Винні ягоди

Как жадно, затая дыханье,
склоня колена и плеча,
напьюсь я хладного сверканья
из придорожного ключа.

И, запыленный и счастливый,
лениво развяжу в тени
евангелической оливы
сандалий узкие ремни.

Под той оливой, при дороге,
бродячей радуясь судьбе,
без удивленья, без тревоги,
быть может, вспомню о тебе.

И пеньем дум моих влекома,
в лазури лиловатой дня,
в знакомом платье незнакома,
пройдешь ты, не узнав меня.

В.Набоков. Прованс. 1923




Фруктовниця "Прованс". Дерев'яна заготовка, декупаж. Серветки, акрилові фарби, лак, кракелюрний лак.

Спробую взяти участь у завданні блогу And inspiration Палітра*2 :

20 коментарів:

  1. аха-ха)))Така фруктовниця,просто "загалядєньЄ")))

    ВідповістиВидалити
  2. такое интересное стихотворение!(никогда не знала..)
    фруктовница замечательная! инжир очень завлекательно смотрится

    ВідповістиВидалити
  3. Шикарна фруктовниця... Я відразу пісню Єлки "Прованс" згадала... а інжир такий апетитний... і собі хочу)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Теж відкрила для себе вірш Набокова... А про інжир - то я собі купила по скажених цінах кілька штучок, бо дуже люблю. Вирішила, щоб не просто з"їсти - а ще й народ "завлєчь". Поки фотографувала - слюнки капали... :)))

    ВідповістиВидалити
  5. яка краса!!!! мені було б шкода туди фрукти класти.... :)

    ВідповістиВидалити
  6. я б теж, напевно, у таку фантастично красиву фруктовницю не клала б фрукти))) Я б туди свої творчі вишивальні процеси складала))))

    ВідповістиВидалити
  7. Ну добре, вговорили, не буду :)) Поки вона ще живе у мене - покладу туди якісь прикольні дрібнички :)

    ВідповістиВидалити
  8. Апетитно!! Так все акуратно! Заглядєньє))

    ВідповістиВидалити
  9. Так и хочется побежать за инжиром свежим)))
    Заходи за наградой http://mamamusya.blogspot.com/search/label/%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0

    ВідповістиВидалити
  10. Чудова робота,як завжди!!!Чудова окраса для кухні!І вірш чудовий)))

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красиво! Особенно гармонично вписалась тонировка. Такой дух старины...

    ВідповістиВидалити
  12. неймовірна робота!!!
    Дякую за участь у завданні!!!

    Natali Shpak
    блог And inspiration

    ВідповістиВидалити
  13. Олюсь...яка та коробочка чудова...як на мене вона може і порожньою стояти і всерівно буде фантастично окрасою ))
    Вітаю з ТОПом ;)

    не пропадай!!!! твої роботи надихають самому щось робити ))

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую!!! Як приємно! Спробую не пропасти :)

    ВідповістиВидалити
  15. Ну нет, такую красоту мне не освоить! Просто обалдеть!
    Нужно твое мнение. Загляни ко мне на вопросик, пожалуйста, если будет возможность :) http://handmade-by-joy.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  16. Красота неимоверная.............и Набоковых я всех люблю........я тоже Набокова Мила............

    ВідповістиВидалити