В цьому світі нам нічого не належить. Просто іноді ми і речі знаходимо одне одного. Ніколи не знаєш точно, де це трапиться, але коли вже трапляється - не помилишся...

понеділок, 19 вересня 2011 р.

Золоті барви

Золота барва палає!
Осінь у пору свою
входить і світ відчиняє...
Пора листування в гаю!

Полинуло листя у сонце,
Згоріло у барві своїй.
В неба сумній ополонці
синь аж по вінця стоїть.
Ходить журба і питає:
"Літо чи бачив хто?"
Кожен своє шукає
Зо-ло-то.

Іван Сокульський

От і я всі вхідні шукала своє зо-ло-то. Ним обкреслені "старовинні" скляні тарілочки з багатим урожаєм:
Натрапила на таку шикарну серветку з тріщинками - готовий ефект кракелюру! Трішки бронзової пудри, трішки акрилових фабр, лаку - і ось вони - дари природи:



  Не минула і золотої сонячної квітки, використала майже всю серветку, народився такий набір:


А ще знайшла на одному квітничку яскраві ліхтарики фізалісу - він мусив розквітнути на цій дощечці:
Ну а веселі стиляжні корови - це так, жартома, але ж які вони прикольні, правда?

Мало не забула про лійочку з гілкою омели:
та кашпо з трояндами:

Скоро завершу ще кілька початих творів. Ловлю натхнення! Чого і всім бажаю...

14 коментарів:

  1. Ого!Оля,скільки багато краси натворила!
    Коровки прикольні,без сумніву)
    І тарілочки такі класні!
    Дощечка з фізалісом дуже сподобалась;-)
    Все дуже гарне!
    Натхнення тобі!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка краса!!!!Золоті таки руки в тебе!!!
    В корову я просто закохалася!!!!У всіх))))
    І кашпо з трояндами-ну просто втілення моєї уяви про красу!!!!
    Браво Олічка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Олічка, неймовірна краса!!!!!Для мене наразі декупаж це щось просто надзвичайне і неосяжне )))
    а тут стільки краси!!я просто в захваті )))
    Молодчина!!!

    ВідповістиВидалити
  4. надзвичайно красиво!!! від тарілочок я в захваті!!!

    ВідповістиВидалити
  5. я й не знала, що є такі серветки "під кракелюр" - то,мабуть, для лінивих))) Але тарілочки справді дуже гарні, навіть можна сказати багаті!
    Корови рулять)))
    а кашпо таке романтичне...

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчаточка, так хотілося поділитися з вами... Тарілки на фото не такі гарні, як насправді, відблиск все-таки є, скло. Нуся, якщо ти не проти, можна влаштувати бартер (я про кашпо...). А на рахунок неосяжності і недосяжності декупажу - та ви що, смієтеся? Я навіть подумаю про МК невеличкий, якщо будуть бажаючі!

    ВідповістиВидалити
  7. Я в захваті...як гарно! Ти майстриня...ще та! Професіонал своєї справи!

    Оля, ти просила свиснути, коли я Піфочок буду нбирати... отож...свищу! Забігай!

    ВідповістиВидалити
  8. Все таке гарне , що аж дух перехоплює ...Браво!!!

    ВідповістиВидалити
  9. а МК реальний? Хоча, мені б і віртуальний знадобився ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Гм, віртуальний я собі ще уявляю, а як ви бачите реальний? Давайте ідеї...

    ВідповістиВидалити
  11. Оленька, спасибо тебе за твою любовь. Приятно читать твои слова пропитанные добротой.
    Любуюсь твоими вещичками, они прелестны.
    С любовью, Вика.

    ВідповістиВидалити
  12. И мне приятно, что я знакома с человеком с таки большим горячим сердцем! Спасибо тебе!

    ВідповістиВидалити